pühapäev, 8. mai 2011

MARTSIPANIROOS


Tooni martsipan ja vormi väikesed pallid.


Võta kiletasku, puista sisse veidi puudersuhkrut ja pane pallid kile vahele.


Lükka pallid pöidlaga kroonlehtedeks.


Valmista roosi süda.


Keera kroonlehed ümber südame.


4 kommentaari:

  1. Nii ilusad roosid! Plaanin oma väikese tütre sünnipäevaks tordi martsipaniga kaunistada. Kas tohib küsida, millega saaks martipani värvida? Kas tavaline toiduvärv on ainus võimalus või on äkki võimalik kasutada ka looduslikke vahendeid?

    VastaKustuta
  2. Peedimahl on looduslik roosa toonija, aga ei ole martsipani ise sellega proovinud värvida, proovi järgi ja anna teada, kas ja kuidas õnnestus :). Toiduvärvid on küll keemia, aga kuna kasutan toiduvärve teadlikult paar korda aastas, siis ei usu, et see organismile halba mõju avaldaks, vähemalt loodan :).

    VastaKustuta
  3. Sai nüüd peedimahlaga ära katsetatud. Tulemus oli väga-väga ilus, selline vana roosa tooniga. Ja martsipan ei läinud üldse liiga pehmeks nagu ma kartsin, et peedimahlaga tehes võib juhtuda. Kõige keerulisem oli peedist mahla väljapigistamine, kuna sain poest natuke närtsinud (ja seega mitte kõige mahlasema) peedi. Tegin ülaltoodud õpetuse järgi ka roose ja olin hiljem tõeliselt üllatunud, kui ilusa koogiga ma hakkama sain! Ja sealjuures polnudki kõik nii keeruline kui ma olin arvanud. Suur tänu asjalike nõuannete eest!

    VastaKustuta
  4. Väga vahva, kui soovitud tulemuse said. Ma usun, et emme roosikeste üle oli kõige õnnelikum kindlasti väike sünnipäevalaps ise :).

    VastaKustuta